• výhodná kombinace
  • teorie + praxe

Školení online copywritingu s korespondenčním kurzem

  •   Zaujmout znamená získat. Díky korespondenčnímu kurzu copywritingu jsem získala užitečné rady, cvik a odvahu vyjádřit se stručně, srozumitelně a poutavě nejen v online světě.  
    – Jana Kojozedová, Specialistka mediálního partnerství, Česká televize
  •   Měly jsme totiž tu nejlepší průvodkyni světem copywritingu, Aničku Sálovou, která nám ukázala, jak se bezpečně a originálně pohybovat na tenkém ledě copywritingu. Byla opravdu skvělá. Školení bylo velmi přínosné a moc se nám tam líbilo. Přivezly jsme si spoustu vědomostí a zážitků.   
    – Tereza a Markéta, Copywriterky, eBRÁNA

K čemu jsou vám znalosti, když je ihned neaplikujete do praxe? Obohaťte si školení online copywritingu o navazující 6týdenní korespondenční kurz, kde společně s lektorkou Annou Sálovou podrobně projdete 6 základních copywriterských žánrů.

Co obsahuje korespondenční kurz?

  • Titulky, nadpisy a slogany
  • Prodejní online copy
  • Obsah pro e-mailing
  • Publikační plán a posty pro Facebook
  • PR články
  • PPC inzeráty

Jak funguje korespondenční kurz?

  • Každý týden vám přijde 1 zadání, které do týdne vypracujete a zašlete na e-mailovou adresu lektorky.
  • Lektorka úkol opraví a okomentuje, případně navrhne, abyste si text napsali znovu a lépe.
  • Chcete pracovat na vlastních zadáních? Žádný problém!
  • Na závěr získáte certifikát potvrzující absolvování školení i korespondenčního kurzu.

Kurz si můžete objednat také samostatně, ovšem doporučujeme ho absolvovat za tuto výhodnější cenu ve spojení se školením online copywritingu. Úplní začátečníci na školení také nasají základní know-how, které pak mohou v korespondenčním kurzu individuálně rozvíjet.

► VŠECHNA ŠKOLENÍ

#pisemetitulky #skolenicopywritingu

Příspěvek sdílený Anna Sálová (@contentwiz),

Cena: 7999 Kč