Kvantitativní výzkum

Kvantitativní výzkum obvykle provádíme pomocí online dotazníků na stávající zákazníky klienta v jeho databázi, nebo na zástupce cílové skupiny, které rekrutujeme na různých kanálech, případně panely 3. stran reprezentující celou populaci.

Nezaměřujeme se jenom na otázky vztahující se k obsahu – když už lidi „otravujeme“, tak dotazník navrhneme tak, aby klient nahlédl i do dalších oblastí, které ho zajímají. Výzkum tak přinese insighty ohledně celého businessu a často navíc vydělá peníze (klientovi jsme navrhli výzkum na stávající zákazníky s odměnou ve formě slevového kódu za vyplnění a výzkum sám o sobě přinesl obrat 200 K s náklady kolem 30 K). V případě zákaznického výzkumu navíc ukazujete, že vás jejich názory zajímají a stojíte o dvoucestnou komunikaci. A to je přesně myšlenka content marketingu 🙂

Co díky Content Wizards například zjistíte?

  • Kdo jsou vaši stávající nebo potenciální zákazníci z hlediska sociodemografie?
  • Odpovídají data z kvalitativního výzkumu vámi naměřeným datům?
  • Zná vás vaše publikum a zná vaši konkurenci?
  • Jaké má povědomí o oboru vašeho podnikání?
  • Můžeme testovat kvantitativně testovat i různé kreativy nebo se spolupráci s partnery zorganizovat A/B testování webu nebo aplikace.

Výsledky z kvantitativního výzkumu je pak vhodné doplnit a ověřit detailnějším kvalitativním výzkumem zaměřeným na emoce, motivace a chování.

Kolik to stojí a jak dlouho to trvá?

Návrh dotazníku je po analýze zákaznických a dostupných dat z trhu  při součinnosti klienta otázkou několika hodin, delší dobu zabere segmentace dotazníků (pokud je relevantní v daném případě), nebo rekrutace respondentů, pokud nejde o klientovou databázi. Obvykle jsme schopni kvantitativní výzkum spustit do 2–3 týdnů. Můžeme účtovat přípravu hodinovou sazbou (1100,-/hod. bez DPH) nebo cenu zahrneme do přípravy celé obsahové strategie.

Pošlete nám nezávaznou poptávku

Prozkoumejte také:

Analýza zákaznických dat

Největší studnicí insightů jsou vaše vlastní zákaznická data – třeba z CMS, přímo od zákaznické podpory, personálu z kamenné prodejny, z Google Analyt...

Doplnění daty z trhu

Pokud máte projekt s historií, po analýze vašich zákaznických dat porovnáme zjištění s daty z trhu a s pozicí konkurentů. Nahlédneme do vaší analýzy k...

Kvalitativní výzkum

Lidi hrozně lžou. Nejvíc sami sobě, ale hodně také v průzkumech. Proto se jich neptáme na NPS nebo nápady, jak zlepšit váš produkt. Mohli byste d...

Obsahová strategie

Řekněme si upřímně, že obsahový marketing není cesta k rychlému zisku a vyžaduje trpělivost a hlavně vytrvalost. Není uměním navymýšlet si desítku sex...

Training týmu a péče o strategii

Tou nejlepší investicí jsou peníze vložené do rozvoje vašeho týmu, aby mohl vámi sledovanou obsahovou strategii dlouhodobě naplňovat a vy nemuseli neu...