Obsahová strategie

Řekněme si upřímně, že obsahový marketing není cesta k rychlému zisku a vyžaduje trpělivost a hlavně vytrvalost. Není uměním navymýšlet si desítku sexy formátů a fičur, frajerství je u nich vydržet a dlouhodobě a kvalitně je spravovat. Jen tak ve vás publikum získá jistotu a důvěru.

A nakonec se třeba z vašeho původně „reklamního contentu“ stane legenda, o které už ani lidé neví, že vznikla jako promo. Michelinský průvodce vznikl jako content marketing výrobce pneumatik Michelin, Guinessova kniha rekordů zase jako akce pivovaru Guiness. Katalog IKEA dokonce vyšel ve více výtiscích než Bible!

Nezaručujeme, že se stanete legendami i vy, ale rozhodně vám obsahový marketing a SEO zlevní ostatní marketingové kanály a bude fungovat i tehdy, když na klasickou reklamu nebudou peníze, nebo vám reklamní pozice obsadí bohatší giganti.

Co vám přinese obsahová strategie od Content Wizards?

  • U nového projektu připravíme obsahovou strategii na základě analýzy trhu a kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
  • Navrhneme persony, tone-of-voice a komunikační positioning brandu vzhledem ke konkurenci.
  • Obsahovou strategii rozpadneme na vhodné kanály a formáty a připravíme vzorové publikační plány, layouty a šablony textů.
  • U běžícího projektu provedeme obsahový audit a odhalíme vaše silné a slabé stránky. Ty silné pak vtělíme do obsahové strategie a konkrétního plánu jejího naplňování.
  • Připravíme style-guide pro váš brand.
  • Nakonec rozdělíme role ve vašem týmu a vyškolíme ho v tvorbě obsahu, jeho správě, vyhodnocování úspěšnosti, dlouhodobé optimalizaci a archivaci pro další využití.

Co díky Content Wizards například zjistíte?

  • Jak rozvrhnout a otextovat landing page, aby si lidé zapamatovali to důležité a provedli požadovanou akci?
  • Jaký obsah navrhnout pro svůj web/magazín/portál/e-shop?
  • Jaká sdělení využít v kampani?
  • Jakými kanály toto sdělení šířit?
  • Jak tvořit obsah s minimálními náklady, ale maximálním efektem?

Kolik to stojí a jak dlouho to trvá?

Design obsahové strategie je už takovou třešničkou na dortu po poznání vašich zákazníků a nezbytných analýzách. Poté ji umíme dodat do 1 týdne.  Cenu počítáme podle rozsahu strategie, na kterém se domluvíme, ale počítejte se zhruba 10–20 000 Kč bez DPH. Nějaký čas také zabere vzájemné odladění šablon.

Pošlete nám nezávaznou poptávku

Prozkoumejte také:

Analýza zákaznických dat

Největší studnicí insightů jsou vaše vlastní zákaznická data – třeba z CMS, přímo od zákaznické podpory, personálu z kamenné prodejny, z Google Analyt...

Doplnění daty z trhu

Pokud máte projekt s historií, po analýze vašich zákaznických dat porovnáme zjištění s daty z trhu a s pozicí konkurentů. Nahlédneme do vaší analýzy k...

Kvantitativní výzkum

Kvantitativní výzkum obvykle provádíme pomocí online dotazníků na stávající zákazníky klienta v jeho databázi, nebo na zástupce cílové skupiny, které ...

Kvalitativní výzkum

Lidi hrozně lžou. Nejvíc sami sobě, ale hodně také v průzkumech. Proto se jich neptáme na NPS nebo nápady, jak zlepšit váš produkt. Mohli byste d...

Training týmu a péče o strategii

Tou nejlepší investicí jsou peníze vložené do rozvoje vašeho týmu, aby mohl vámi sledovanou obsahovou strategii dlouhodobě naplňovat a vy nemuseli neu...