Co mě na školení potěšilo? Tak nějak všechno 🙂 Určitě konkrétní případy, pracovní úkoly, na kterých jsme si vše rovnou zkusili, info, jak poznat personu u začínajících firem. A také určitě styl předání informací, ani na chvíli jsem nevypnula a dávala pozor.
– Jana Batelková, Copywriterka, eBRÁNA
Zaujaly vás možnosti content marketingu, ale nevíte kde začít? Potřebujete si utřídit myšlenky a připravit smysluplnou obsahovou strategii pro svůj byznys, nebo klientský projekt? Přijďte na školení od Content Wizards, kde vám lektorka Anna Sálová předá své zkušenosti ze strategické práce pro velké i menší značky.
Co se na školení naučíte?
- Co je content marketing, obsahová strategie a proč je potřebujeme pro svůj byznys.
- Co je důležité v jednotlivých fázích obsahové strategie.
- Jaké kanály do strategie zahrnout.
- Jaký obsah se hodí pro jednotlivé kanály.
- Jaký obsah se hodí pro různé oblasti podnikání.
- Jak připravit publikační plán a rozdělit úkoly v týmu.
- Jak vytvořit a zachovávat tonalitu značky na všech kanálech.
- Jak připravit použitelný styleguide.
- Získáte tipy z praxe: Co se Aničce osvědčilo a co ne? Jakou obsahovou strategii zvolily známé světové a české brandy?
- Netradiční kanály: Jak začít spolupracovat s blogery a youtubery.
Pro koho je školení vhodné?
- Pro copywritery, kteří chtějí svým klientům nabídnout strategický přesah.
- Pro obsahové manažery, kteří chtějí pracovat s obsahem v souvislostech.
- Pro marketingové manažery, kteří váhají, kam napnout úsilí týmu a kam alokovat marketingový rozpočet.
- Pro vedoucí malých a středních firem, kteří chtějí nastartovat content marketing svépomocí nebo se potřebují v oboru zorientovat.
Co je v ceně školení?
- Pracovní sešit s prezentací a místem na poznámky.
- Občerstvení během školení.
- E-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní zdarma.
- Certifikát potvrzující absolvování školení.
Začala jsem o content marketingu přemýšlet jinak – v souvislostech.
– Marie Neradilová, Copywriter , All In Agency
Školení je odpolední od 13:00 do 18:00. Vlastní počítač není podmínkou, ale ulehčí vám práci na některých úkolech.
Provozujete e-shop? Přihlaste se na specializovaný workshop obsahové strategie a copywritingu pro e-shopy.