Zaujmout znamená získat. Díky korespondenčnímu kurzu copywritingu jsem získala užitečné rady, cvik a odvahu vyjádřit se stručně, srozumitelně a poutavě nejen v online světě.
– Jana Kojozedová, Specialistka mediálního partnerství, Česká televize
K čemu jsou vám znalosti, když je ihned neaplikujete do praxe? Obohaťte si školení online copywritingu o navazující 6týdenní korespondenční kurz, kde společně s lektorkou Aničkou Sálovou podrobně projdete 6 základních copywriterských žánrů.
Co obsahuje korespondenční kurz?
- Titulky, nadpisy a slogany
- Prodejní online copy
- Obsah pro e-mailing
- Publikační plán a posty pro Facebook
- PR články
- PPC inzeráty
Jak funguje korespondenční kurz?
- Každý týden vám přijde 1 zadání, které do týdne vypracujete a zašlete na e-mailovou adresu lektorky.
- Lektorka úkol opraví a okomentuje, případně navrhne, abyste si text napsali znovu a lépe.
- Chcete pracovat na vlastních zadáních? Žádný problém!
- Na závěr získáte certifikát potvrzující absolvování školení i korespondenčního kurzu.
Měly jsme tu nejlepší průvodkyni světem copywritingu, Aničku Sálovou, která nám ukázala, jak se bezpečně a originálně pohybovat na tenkém ledě copywritingu. Byla opravdu skvělá. Školení bylo velmi přínosné a moc se nám tam líbilo. Přivezly jsme si spoustu vědomostí a zážitků.
– Tereza a Markéta, Copywriterky, eBRÁNA
Kurz si můžete objednat také samostatně, ovšem doporučujeme ho absolvovat za tuto výhodnější cenu ve spojení se školením online copywritingu. Úplní začátečníci na školení také nasají základní know-how, které pak mohou v korespondenčním kurzu individuálně rozvíjet.