Zaujmout znamená získat. Díky korespondenčnímu kurzu copywritingu jsem získala užitečné rady, cvik a odvahu vyjádřit se stručně, srozumitelně a poutavě nejen v online světě.
– Jana Kojozedová, Specialistka mediálního partnerství, Česká televize
Nejste úplní začátečníci, ale chcete se v copywritingu pořád zlepšovat? Nebo jste zkušení psavci, kteří se dosud zaměřovali spíše na literární tvorbu a nyní chtějí vstoupit do světa online copywritingu? Právě pro vás jsme připravili 6týdenní korespondenční kurz s lektorkou Aničkou Sálovou. Procvičte s ní nejčastější copy žánry a rozvíjejte svůj talent.
Co obsahuje korespondenční kurz?
- Titulky, nadpisy a slogany
- Prodejní online copy
- Obsah pro e-mailing
- Publikační plán a posty pro sociální sítě
- PR články
- PPC inzeráty
Jak funguje korespondenční kurz?
- Každý týden vám přijde 1 zadání, které do týdne vypracujete a zašlete na e-mailovou adresu lektorky.
- Lektorka úkol opraví a okomentuje, případně navrhne, abyste si text napsali znovu a lépe.
- Chcete pracovat na vlastních zadáních? Žádný problém!
- Na závěr získáte certifikát potvrzující absolvování školení.
Korespondenční kurz můžete také absolvovat ve výhodném balíčku se školením online copywritingu, což doporučujeme úplným začátečníkům.