Kvantitativní výzkum obvykle provádíme pomocí online dotazníků na stávající zákazníky klienta v jeho databázi, nebo na zástupce cílové skupiny, které rekrutujeme na různých kanálech, případně panely 3. stran reprezentující celou populaci.
Nezaměřujeme se jenom na otázky vztahující se k obsahu – když už lidi „otravujeme“, tak dotazník navrhneme tak, aby klient nahlédl i do dalších oblastí, které ho zajímají. Výzkum tak přinese insighty ohledně celého businessu a často navíc vydělá peníze (klientovi jsme navrhli výzkum na stávající zákazníky s odměnou ve formě slevového kódu za vyplnění a výzkum sám o sobě přinesl obrat 200 K s náklady kolem 30 K). V případě zákaznického výzkumu navíc ukazujete, že vás jejich názory zajímají a stojíte o dvoucestnou komunikaci. A to je přesně myšlenka content marketingu 🙂
Co díky Content Wizards například zjistíte?
- Kdo jsou vaši stávající nebo potenciální zákazníci z hlediska sociodemografie?
- Odpovídají data z kvalitativního výzkumu vámi naměřeným datům?
- Zná vás vaše publikum a zná vaši konkurenci?
- Jaké má povědomí o oboru vašeho podnikání?
- Můžeme testovat kvantitativně testovat i různé kreativy nebo se spolupráci s partnery zorganizovat A/B testování webu nebo aplikace.
Výsledky z kvantitativního výzkumu je pak vhodné doplnit a ověřit detailnějším kvalitativním výzkumem zaměřeným na emoce, motivace a chování.