Copyediting a korektury

Kreativita vašeho copy nevynikne, pokud jej budou kazit gramatické chyby, a obzvláště v citlivých oborech, jako je zdravotnictví či bankovnictví, mohou neseriózně vyhlížející texty odradit mnoho potenciálních zákazníků. Korektura textů před jejich publikací vás proto ochrání před špatným prvním dojmem. 

Vhodným nástrojem pro vás může být také copyediting, a to pokud víte, že vaše webcopy nebo marketingové texty sice mají pár much, ale nechcete je úplně zahodit do koše - potřebujete je jen mírně zaktualizovat nebo optimalizovat na určitá klíčová slova.

Co je copyediting?

Copyeditingem se rozumí úprava stávajících textů, aby lépe odpovídaly zájmům cílové skupiny, tone-of-voice vaší firmy nebo se zalíbily vyhledávačům. Jde o méně náročný zásah než kompletní přepis všech textů a doporučujeme ho v případě, kdy váš obsah vykazuje jen mírné nedostatky nebo jde o tak složitý obor podnikání, že by do něj copywriter velmi dlouho pronikal.

Upravíme pro vás

Co je korektura?

Korektura na rozdíl od copyeditingu zahrnuje jenom pravopisnou a typografickou úpravu dodaných textů. Copyediting zahrnuje i stylistikou úpravu, přizpůsobení cílové skupině nebo zapracování SEO doporučení. Korektura je proto časově i finančně méně náročná.

Připravíme pro vás

Rádi zkorigujeme i texty v anglickém jazyce.