Řekněme si upřímně, že obsahový marketing není cesta k rychlému zisku a vyžaduje trpělivost a hlavně vytrvalost. Není uměním navymýšlet si desítku sexy formátů a fičur, frajerství je u nich vydržet a dlouhodobě a kvalitně je spravovat. Jen tak ve vás publikum získá jistotu a důvěru.
A nakonec se třeba z vašeho původně „reklamního contentu“ stane legenda, o které už ani lidé neví, že vznikla jako promo. Michelinský průvodce vznikl jako content marketing výrobce pneumatik Michelin, Guinessova kniha rekordů zase jako akce pivovaru Guiness. Katalog IKEA dokonce vyšel ve více výtiscích než Bible!
Nezaručujeme, že se stanete legendami i vy, ale rozhodně vám obsahový marketing a SEO zlevní ostatní marketingové kanály a bude fungovat i tehdy, když na klasickou reklamu nebudou peníze, nebo vám reklamní pozice obsadí bohatší giganti.
Co vám přinese obsahová strategie od Content Wizards?
- U nového projektu připravíme obsahovou strategii na základě analýzy trhu a kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
- Navrhneme persony, tone-of-voice a komunikační positioning brandu vzhledem ke konkurenci.
- Obsahovou strategii rozpadneme na vhodné kanály a formáty a připravíme vzorové publikační plány, layouty a šablony textů.
- U běžícího projektu provedeme obsahový audit a odhalíme vaše silné a slabé stránky. Ty silné pak vtělíme do obsahové strategie a konkrétního plánu jejího naplňování.
- Připravíme style-guide pro váš brand.
- Nakonec rozdělíme role ve vašem týmu a vyškolíme ho v tvorbě obsahu, jeho správě, vyhodnocování úspěšnosti, dlouhodobé optimalizaci a archivaci pro další využití.
Co díky Content Wizards například zjistíte?
- Jak rozvrhnout a otextovat landing page, aby si lidé zapamatovali to důležité a provedli požadovanou akci?
- Jaký obsah navrhnout pro svůj web/magazín/portál/e-shop?
- Jaká sdělení využít v kampani?
- Jakými kanály toto sdělení šířit?
- Jak tvořit obsah s minimálními náklady, ale maximálním efektem?