Obsahové tipy 2020
Inspirujte se letošním PF naší agentury s obsahovým tipem na každý měsíc! Krásný nový rok 2020 přeje tým Content Wizards.

Leden
Linkbaiting – Napište tak sdílitelný článek, jak jen to je možné. Konkrétní, kontroverzní, obsáhlý a získejte zpětné odkazy. Buďte sebekritičtí, vydejte jen takový článek, který byste sami byli ochotni sdílet.
Únor
Uploading – Vezměte své povedené přednášky, prezentace, infografiky a dokumenty a naloadujte je na servery jako SlideShare, SlideServe nebo Scribd. Máte jedinečné fotky? Nabídněte je ke stažení za odkaz nebo ke koupi na úložištích a online tržištích.
Březen
Brand a buzz marketing – Projděte si zmínky o vaší firmě, brandu a produktech napříč internetem, prozkoumejte sentiment a najděte mezery, na kterých zapracovat.
Duben
Data – Podívejte se pořádně do Google Analytics a omrkněte nejpopulárnější obsah za poslední rok. Upravte podle zjištění svou strategii a publikační plány, aby takový obsah převažoval.
Květen
Klíčová slova – Poslední klíčovka už trochu zestárla? Projeďte aktuální trendy v hledanosti ve svém oboru a vytvořte odpovídající obsah.
Červen
Časosběrná technika – Sepište žebříček svých nejúspěšnějších článků, projektů, nejspokojenějších zákazníků, nejprodávanějších produktů, dejte dohromady čísla za poslední rok a připravte z nich blog post, case study nebo infografiku.
Červenec
Čerpejte zevnitř – Uspořádejte anketu ve svém týmu nebo týmu klienta a získejte insighty pro podzimní a vánoční kampaně. Na co se zákazníci ptají? Které produkty nejdou na odbyt a proč?
Srpen
Sociální sítě – Zkoušejte prodávat přímo ze social obsahu. Mrkněte na Shopping tags na Instagramu nebo na nástroje, jako je Vistag, a otagujte svoje lookbooky a fotky na socialu, kde ukazujete své produkty.
Září
Zahoďte nefungující aktivity – Udělejte si audit svých obsahových kanálů a formátů a vyhodnoťte, které vám fungují a které naopak vůbec. Ty nefunkční zavrhněte nebo je odstavte na druhou kolej. Věnujte se jen těm, které přinášejí užitek.
Říjen
Řád v obsahu a znalostech – Prohrabte se svými dokumenty, tabulkami, obrázky a fotkami a vytvořte z nich přehlednou a prohledávatelnou knowledge base. Zjistíte, že spoustu obsahu můžete recyklovat, a tým navíc najde všechny podklady na jednom místě. V následujících hektických 2 měsících se to bude hodit.
Listopad
LinkedIn – Víte, že před novým rokem se nejvíce lidí rozhoduje pro změnu práce? Vyčerpat benefity, dovolené a hurá pryč? Hledáte-li nové kolegy nebo jen kontakty z oboru, rozjeďte konečně LinkedIn.
Prosinec
Print – Dejte klientům hmatatelný obsah. Navrhněte tahák, jak používat vaše produkty, napište pro ně malou knížku, vytiskněte pro ně neotřelý kalendář na příští rok. A přidejte ho třeba do jejich vánoční objednávky.