Obsahový audit

Podnikání vám už frčí, ale rozhodli jste se zapracovat na obsahu? Nejrozumnějším způsobem, jak začít s obsahovým marketingem, když už váš projekt nějakou dobu existuje, je provedení tzv. obsahového auditu. Ušetří vám spoustu peněz i času, protože zjistíte, že kvanta použitelného obsahu už „máte na skladě“ a stačí ho jenom zaktualizovat, upravit a opět využít.

Co vám přinese obsahový audit?

  • Zjistíme, jaký obsah můžeme dále beze změn využít v obsahové strategii.
  • Vybereme obsah, který potřebujeme upravit, abychom ho zrecyklovali v jiné formě nebo v jiném médiu.
  • Odhalíme mezery v obsahu, které je vhodné zaplnit novou tvorbou.
Pro to můžeme využít také analýzu klíčových slov, na které je machr Katka, nebo kvantitativní a kvalitativní výzkum pro poznání cílové skupiny, na které se specializuje Karel. Analýza klíčových slov, výzkum cílové skupiny a stanovení pozice vaše byznysu jsou u nových projektů bez historie pro smysluplnou obsahovou strategii nutností. Připravte si tyto potřebné dokumenty interně před oslovením Content Wizards, nebo vám je pomůžeme dát dohromady my formou workshopu.
  • Vytipujeme, kdo z vašeho týmu má copywriterský talent, který by stál za to rozvíjet.
  • Na základě vašich silných a slabých stránek a chování cílové skupiny poté navrhneme optimální obsahovou strategii.

Podnikněte 1. krok do světa obsahového marketingu s Content Wizards.